Investigazione è analisi di i magazzini di illuminazione di Shanghai

U mercatu di l'illuminazione hà iniziatu à l'iniziu di l'anni 1990, è Shanghai hè una di e prime cità in Cina per stabilisce un mercatu di l'illuminazione.Chì ghjè u statutu è u sviluppu futuru di u mercatu di l'illuminazione di Shanghai è u funziunamentu di i grandi magazzini di illuminazione in Shanghai?Ricertamenti, cù e quistioni sopra, l'autore hà visitatu i principali mercati di illuminazione in Shanghai è hà realizatu scambii estensivi è approfonditi cù u mercatu è certi cummircianti.

Dapoi l'apertura di Shanghai Lighting City, u primu mercatu di l'illuminazione prufessiunale in Shanghai in dicembre 1995, Gansu Road, Dongfang Road, Haoshijia, Jiuxing, Chengda, Dongming, Evergrande, Yishan Road, Liuying Road è Ci sò quasi 20 mercati di illuminazione prufessiunale cum'è Caoyang Road è decine di spazii cummerciale di illuminazione in u mercatu cumpletu di materiali di costruzione.

Shanghai hè una di e cità più sviluppati economicamente in Cina è una di e cità più aperte, chì determina chì a direzzione di sviluppu di u mercatu di l'illuminazione di Shanghai deve avè una cuscenza muderna;un mercatu di illuminazione cù una cuscenza di a tenda muderna deve esse eccellente in facilità di hardware., ma ancu per esse eccellente in u software.

Dopu a visita, l'autore crede chì u mercatu di l'illuminazione di Shanghai hè relativamente bonu in termini di software è hardware, trà i quali Haoshijia Lighting Plaza, Liuying Road New Lighting City, City University Lighting City è Shanghai Lighting City sò i rapprisentanti.

Piazza d'illuminazione Haojianjia

Haoshijia Lighting Plaza si trova à N ° 285, Tianlin Road, Xuhui District, Shanghai.Hè stata stabilita in nuvembre 1998, cù una zona operativa di 13.000 metri quadrati, 150 cummercianti, è trasportu convenientu.A causa di i cambiamenti storichi di Shanghai in u seculu passatu, u Distrittu Xuhui hè diventatu u distrittu cummerciale più prusperu di Shanghai, hà stabilitu u statutu di u Distrittu Xuhui cum'è una zona residenziale high-end, è hè una parte impurtante di u sistema di rete di trasportu di a cità.A reta di trasportu tridimensionale di metro, ferrovia ligera, viaduttu, linea di anello internu è strada principale urbana face u distrettu di Xuhui una di e zone cù i modi di trasportu più abbundanti è a reta di trasportu più cumpleta in Shanghai.

U locu di Haoshijia Lighting Plaza hè a zona cù u putere di cunsumu più forte in Shanghai.Ci hè un gran numaru di cumunità mature high-end, è u putere di compra hè assai forte, chì determina ancu u pusizzioni è u rendiment di vendita di a cità di luce.U mercatu riunisce marchi naziunali è stranieri famosi cum'è NVC, Philips, Osram, Sanli, TCL Lighting, Blackstar è Swarovski.

Sicondu alcuni cummircianti in a tenda, u mercatu hè principalmente basatu annantu à i prughjetti di vendita è di casa.A causa di l'affittu di facciata relativamente caru è e spese elevate, u prezzu di vendita di lampade è lanterne hè relativamente altu.Certi cummircianti rispunniu chì cù a migliione di a qualità è a pupularità di l'altri mercati in Shanghai, a più liscia di u trafficu urbanu hà purtatu sfide à l'operazione high-end di Haojiajia.In l'ultimi anni, certi clienti sò stati persi.

Mercatu di l'illuminazione di Jiuxing

U Mercatu Jiuxing hè attualmente u più grande mercatu cumpletu in Shanghai.Jiuxing Market hè stata fundata è amministrata da Jiuxing Village, Qibao Town, Minhang District, Shanghai in 1998. Dopu à 16 anni di sviluppu, Jiuxing Market hè stata pianificata da Shanghai Municipal Commission of Commerce è Shanghai Municipal Bureau of Land Planning.Hè un centru cummerciale regiunale.

Jiuxing Lighting Market hè situatu à u suduvestu di Jiuxing Comprehensive Market.L'area di gestione di u mercatu di l'illuminazione hè cumposta da u Distrettu di l'illuminazione di u Mercatu Jiuxing uriginale è i negozi di illuminazione adiacenti Xingzhong Road è Xingdong Road.Hè stata riurganizata in u Mercatu di Jiuxing u 14 di ferraghju di u 2008. A nova zona di gestione.L'area di gestione di u mercatu di l'illuminazione copre una superficie di più di 30.000 metri quadrati, cù quasi 600 buttreghi è più di 300 cummercianti.U trafficu di u mercatu si estende in tutte e direzzione, cù accessu direttu à Gudai Road è Caobao Road, vicinu à a strada di u circondu esternu, chì hè assai còmuda.

Jiuxing Lighting Market hà pigliatu l'uppurtunità di cunfidassi unu à l'altru cù l'altri mercati prufessiunali di materiali di custruzzione, irradiendu Songjiang, Fengxian, Qingpu è altre periferie è zone circundante in u suduveste di Shanghai, principalmente in grossista è ingegneria.

Shanghai City Lighting

L'antica Shanghai Lighting City hà apertu u 18 dicembre 1995. Per participà megliu à a nova volta di sviluppu di l'industria di l'illuminazione, cù u forte sustegnu di l'azzionisti, Shanghai Mingkai Investment (Gruppu) hà investitu assai in a piazza originale.Completamente rinnuvatu, in u 2013, hè statu lanciatu un novu è mudernu parcu industriale di l'illuminazione.Attualmente, Shanghai Lighting City hà una superficie tutale di 75 000 metri quadrati, custituita da un edifiziu principale di l'uffiziu di 18 piani è un podium di fiera.

Cum'è a prima zona funzionale di u paese di servizii produttivi in ​​l'industria di l'illuminazione, Shanghai Lighting City si concentra in l'attrazione di marche di prima linea, fabricatori è distributori d'alta qualità per stallà, è cunduce auditu strettu nantu à e marche stabilite;à u listessu tempu, si introduci R & D disignu, teste auturità è altre istituzioni à furnisce servizii di terzu-party Value-agghiunta, è sarà gradualmenti furmà dece piattaforme di serviziu funziunali chì integranu a circulazione di merchenzie, l'aggregazione di l'infurmazioni, a creatività entrepreneurial è i servizii finanziarii.

Shanghai Lighting City hà più di 10.000 varietà di lampade, fonti di luce, apparecchi elettrici, accessori, etc., chì coprenu quasi tutti l'illuminazione cum'è lampade civili, lampade ingegneria è illuminazione speciale., cum'è Philips, Panasonic, Osram, GE, è International Electric, Qisheng Electric, Foshan Lighting, Sunshine Lighting è l'illuminazione di marca Shunlong prodotta da Shanghai.

Liuying Lighting City

Shanghai Liuying Lighting City hè un mercatu di illuminazione prufessiunale sviluppatu esclusivamente da Shanghai Wanxia Real Estate Development Co., Ltd. in 2002. Hè ancu u primu mercatu di illuminazione prufessiunale in Shanghai per cumprà i diritti di pruprietà.A City Lighting hè situata à l'intersezzione di Liuying Road è Beibaoxing Road, induve Hongkou District è Zhabei District di Shanghai si scontranu.Nova Strada Elevata.U metro è u trenu ligeru sò facilmente raggiungibili, è più di dece linee di autobus ponu esse direttamente ghjunghje.U trasportu hè assai còmuda, è u vantaghju geograficu hè evidenti.

U centru cummerciale copre una superficie di 20 000 metri quadrati.U 1u à u 4u pianu di u mercatu sò magazzini di illuminazione, è u 5u è u 6u pianu sò edifici cummerciale.Ci sò parechji ascensori rotanti, l'ascensore d'osservazione da u garage sotterraneo à l'ultimu pianu, l'elevatore di merci di grande capacità, i garage in terra è sotterranei di più di 6.000 metri quadrati, è e strutture di supportu sò relativamente cumpletu.U layout generale di u mercatu riflette cumplettamente u disignu persunalizatu è a compra senza barriere.I marchi stabiliti sò: NVC, Sanli, Xilina, Kaiyuan, Jihao, Qilang, Huayi, Xingrui, Philips, Hailing, etc.

Cità ​​di l'illuminazione stradale orientale

Dongfang Road Lighting City hè situatu à No. 1243, Pudong Dongfang Road, in l'area di u centru finanziariu è cummerciale di Lujiazui, Shanghai.U mercatu hè statu stabilitu in uttrovi 1996, cù una zona operativa di circa 15 000 metri quatratu è più di 100 cummircianti.Dongfang Street Lighting City integra display di illuminazione, vendita è magazzinu.Si tratta principalmente di più di 20.000 prudutti di illuminazione domestica è straniera cum'è lanterne, downlights, lampade di cristallo, luci di l'ingegneria, fonti di luce, switches, etc. Ottenutu "Shanghai Civilized Market".

Lighting City hà a capacità di furnisce è di intraprendere prughjetti à grande scala è di risponde à i bisogni speciali di diversi aspetti.Ci sò diversi modi di cummerciale cum'è grossista, retail è ingegneria.Speedmaster, Liyi, Ricky, Shifu, Pine, Australia, TCP, Hongyan, Diluo, Guoyun, Luyuan, Centric, Huayi, Nader, Generation, Juhao, Dafeng, Aiwenka Lai, Pinshang è parechje altre marche famose in casa è in l'esteru.

Shanghai City Lighting City

Shanghai Chengda Lighting City (antica Zhabei Lighting City, Jiupin Lighting Market) hè situatu à No 3261, Gonghe New Road, à u nordu di u centru di Shanghai.U mercatu hè statu stabilitu in u ghjugnu di u 2000, cù una superficie di più di 30.000 metri quadrati è una zona operativa di 1,5 Hè un edifiziu di dui piani cù una superficie totale di 10.000 metri quadrati.Ci sò più di 200 facciate di cummerciale è 135 cummercianti.Hè attualmente u più grande mercatu grossista per l'illuminazione in Shanghai.

Shanghai Chengda Lighting City hè unu di i più grandi mercati di illuminazione interni in Shanghai attualmente.Hà investitu più di 3 milioni di yuan per pianificà u mercatu in una manera unificata, aghjustà secondu diversi prudutti, è guidà attivamente l'imprese per operare una tenda è una marca.Senza cunflittu, l'imaghjini di a cità di luci hè stata migliurata.Attualmente, una zona di monopoliu di marca è una zona di illuminazione boutique high-end sò stati furmati.


Tempu di post: Jul-13-2022

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.